Roalinna 14
2740 Roa
Tlf: 613 22 100
E-post: post@hadelandbil.no
Med så mye teknologi som kan befinne seg i frontruten din, spesielt på nyere biler - er korrekt utbedring eller re-konfigurering av sensorer og systemer svært viktig både for kvalitet, sikkerhet og for din totale opplevelse.
Ved å velge merkeverksted når du reparerer eller skifter frontruten din, kan vi garantere deg at reparasjonen blir utført i henhold til fabrikantens spesifikasjoner med originale deler og eventuelle sensorer, radarer eller kamera - så unngår du potensielle problemstillinger i forhold til garanti, nødbrems, filholder, regnsensor - med mer.
Forsikringen din dekker i de aller fleste tilfellene kostnadene forbundet med skaden - helt uten bonustap, slik at det heller ikke koster deg noenting ekstra å velge oss.
Knust, sprukket eller skadet bilglass kan påvirke sikkerhetssystemene i bilen din.
Selv en liten sprekk kan være nok til å forårsake forstyrrelser, og den kan fort utvide seg til å bli enda større. Vi hjelper deg med alt fra reparasjon og eventuelt skifte - til utfylling av skademelding og dialog med forsikringsselskap. Velkommen!
- Magne Nyheim, innehaver
Våre mekanikere kjenner bilmodellen din godt og utfører reparasjon raskt, trygt og enkelt. Normalt sett behøver du ikke vente lenge, verken på time eller under selve reparasjonen.
Steinsprut eller glasskade kan være mangel på EU-kontroll. I tillegg til alle fordelene rask reparasjon gir deg, unngår du enkelt problemer på EU-kontrollen ved å utbedre bilen din raskt.
Dersom du ønsker å levere bilen i arbeidstiden, gjøre ærend i mellomtiden eller bare gjøre helt andre ting mens du venter tilbyr Hadeland Bil leiebil til en lav pris.
Du kan også vente i våre lokaler under reparasjonen. I tillegg til en flott bilutstilling har vi behagelige sitteplasser, trådløst internett og varm kaffe klar til deg.
For deg som har kasko- eller delkasko-forsikring dekker forsikringen din skaden helt uten bonustap. Dersom skifte av frontruten er nødvendig, vil du normalt bli belastet en egenandel. For ytterlige informasjon anbefaler vi at du kontakter ditt forsikringsselskap.
Noen få forsikringsselskap foretrekker at du velger et verksted som ikke er merkeforhandler av hensyn til sine egne kostnader. Dersom dette er tilfelle, bør du tydelig informere selskapet om hvorfor du ønsker original reparasjon.
Vi hjelper deg selvsagt med skademelding og dialog med forsikringsselskapet slik at prosessen blir så enkel som mulig for deg.